El Consistori ha enviat un informe desfavorable a la Comissió Balear de Medi Ambient
Els veïnats de Son Garriga mostraren dimarts vespre al ple de Marratxí el seu rebuig contra el parc fotovoltaic que es projecta a la zona. Una instal·lació amb més de 18.000 plaques solars, que es volen posar en un ametlerar, de 26 hectàrees, devora TIRME.
L’Ajuntament de Marratxí hi està en contra, com també s’oposa al de Son Bonet, que acaba de rebre autorització judicial per continuar la seva tramitació. El Consistori ha enviat un informe desfavorable a la Comissió Balear de Medi Ambient.
El ple d’ahir va aprovar per unanimitat, a més, una declaració institucional contra el parc fotovoltaic de Son Sales.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
El petit ha entrat d'urgència a l'Hospital Mateu Orfila, després que, segons les primeres hipòtesis, li hauria caigut damunt aigua bullent