Es preveu un augment de sou dels treballadors com es pactà per desconvocar la vaga
El nou contracte de neteja que ha aprovat avui el ple de l’ajuntament de Manacor surt a licitació per quatre milions i mig d’euros anuals per un període de 4 anys. En les clàusules es preveu un augment de sou als treballadors que cobren manco, com a resposta a la vaga de neteja del passat mes de juny.
També preveu la implantació per primera vegada al municipi de la recollida selectiva porta a porta. Es començarà de manera progressiva a Son Macià, Sa Torre de Porto Cristo i el centre de Manacor. A més, s’incrementarà la neteja de places i carrers. Tots ells es faran net un mínim de dos dies per setmana. I els vehicles de neteja inclouran GPS per gestionar millor les incidències.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria