Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
El Col·legi d'Arquitectes ofereix recursos i personal a l'administració
Arquitectes i batles de tots els municipis de Menorca i el Consell han acordat cercar solucions per a agilitzar les llicències d’obres. En alguns casos els permisos tarden més d’un any en concedir-se. El Col·legi d’Arquitectes ofereix, entre altres possibilitats, fer una primera anàlisi dels expedients o informes externs, és a dir, col·laborar amb l’administració aportant recursos i personal.
A Menorca els ajuntaments arriben a tardar 4 vegades més de l’esperat en tramitar llicències d’obres. L’objectiu és ajudar a descarregar de feina els departaments d’Urbanisme. Els professionals demanen normatives menys confuses i unificar criteris per aturar la fugida dels promotors i l’augment d’obres il·legals.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats