Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El 40 per cent d'aquestes entrades es concentren al juliol i l'agost
El parc de vehicles fix a Eivissa ha augmentat a un ritme més elevat que la mitjana balear i, avui dia, n’hi ha quasi un per habitant. A aquesta xifra cal afegir els vehicles que estan de pas a l’Illa. En aquest cas, l’entrada anual ha passat de 51.000 en 2001 a 171.500 en 2021, amb un 40 per cent d’aquestes entrades concentrades al juliol i l’agost. Un fet que ens deixa cada estiu importants embossos.
La saturació estival es deu en part al gran nombre de vehicles de lloguer, però també al fet que una part rellevant dels turistes, un 21 per cent, arriben a l’Illa amb el seu vehicle particular.
Formentera ja va aprovar el 2019 una llei que preveia limitar l’entrada de vehicles a l’Illa i establir un nombre màxim dels de lloguer que hi poguessin entrar anualment.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"