Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
El 40 per cent d'aquestes entrades es concentren al juliol i l'agost
El parc de vehicles fix a Eivissa ha augmentat a un ritme més elevat que la mitjana balear i, avui dia, n’hi ha quasi un per habitant. A aquesta xifra cal afegir els vehicles que estan de pas a l’Illa. En aquest cas, l’entrada anual ha passat de 51.000 en 2001 a 171.500 en 2021, amb un 40 per cent d’aquestes entrades concentrades al juliol i l’agost. Un fet que ens deixa cada estiu importants embossos.
La saturació estival es deu en part al gran nombre de vehicles de lloguer, però també al fet que una part rellevant dels turistes, un 21 per cent, arriben a l’Illa amb el seu vehicle particular.
Formentera ja va aprovar el 2019 una llei que preveia limitar l’entrada de vehicles a l’Illa i establir un nombre màxim dels de lloguer que hi poguessin entrar anualment.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari