Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Un total de 25 persones demanen protecció internacional
Els 16 migrants arribats a València a bord de l’Aquarius continuen al centre d’acollida de Son Rapinya. Al centre hi ha, en aquests moments, un total de 25 persones que han demanat protecció internacional. Organitzacions d’ajuda humanitària demanen que no es criminalitzi el fenomen de la migració i que es compleixin els protocols internacionals.
Creu Roja gestiona el programa del Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social a través dels centres d’acollida temporal. El de la Platja de Palma té capacitat per a 50 usuaris. Des de l’any 2016, hi han viscut 178 usuaris i el 70% s’ha integrat.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat