Logo IB3N
X

Al manco hi ha 15 morts per mor del terratrèmol registrat a Albània

També hi ha 600 ferits, 9 d'ells en estat crític

26/11/2019

Al manco hi ha 15 morts per mor del terratrèmol registrat a Albània

147

Al manco hi ha 15 víctimes mortals en el pitjor terratrèmol registrat a Albània en els darrers 40 anys. Ha estat de matinada i ha arribat fins als 6,4 a l’escala de Richter. L’epicentre s’ha situat en el mar Adriàtic i ha tengut més d’un centenar de rèpliques de fins a 5,4 graus. La majoria de víctimes han estat per l’esfondrament d’edificis. També hi ha 600 ferits, 9 d’ells en estat crític. Avui horabaixa s’ha salvat 41 persones i encara se’n cerquen més atrapats davall les runes. Militars d’Itàlia i equips de Kosovo, Montenegro i Grècia ja han arribat a la zona per afegir-se a les tasques de recerca.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella