Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

L'Excèrcit albanès ha establert refugis temporals a estadis de futbol
A Albània continuen les operacions de rescat de les persones desaparegudes pel terratrèmol de 6,4 graus a l’escala Richter.
Fins al moment hi ha, al manco, 30 víctimes mortals i més de 650 ferits, 9 dels quals en estat crític. Les dues localitats més afectades són Thumana i Durrës, on es concentra el major nombre de víctimes mortals després de l’esfondrament de desenes d’edificis.
L’Excèrcit albanès ha establert refugis temporals a estadis de futbol, però molts dels afectats han hagut de passar la nit a la intempèrie.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix