Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Són dades de la radiografia sobre l'habitatge que ha fet la UIB per a l'Ajuntament d'Eivissa
Gairebé mil habitatges de la ciutat d’Eivissa, un 6 per cent del total, són buits. Molts es concentren a la Marina i sa Penya. Uns barris on també hi ha molts pisos turístics, juntament amb es Viver, Platja d’en Bossa i Marina botafoc. En total s’han detectat 299 habitatges llogats a turistes, una dada que ja s’ha passat al Consell d’Eivissa perquè hi actuï.
Més de 3.000 enquestats dels 23.000 habitatges de la ciutat d’Eivissa no han volgut contestar. També s’analitzen els grans tenidors, amb més de 10 pisos. 37 propietaris, la meitat societats privades, acumulen gairebé 800 pisos, 135 de buits.
L’estudi també revela que un 40 per cent dels habitatges habituals, gairebé 6.000, estan llogats i que a gairebé tot el municipi els preus superen els 1.000 euros. Les zones més cares són les més fosques, que corresponen als barris de Can Misses, Talamanca, Cas Mut i el passeig Marítim.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc