Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els pagesos de l'illa agraeixen els 150 l/m2 precipitats el mes passat
El mes de novembre ha estat el més plujós de l’any a Menorca. Hi han caigut prop de 150 l/m2, un 80% més de l’habitual. Es tracta del quinzè mes de novembre més plujós des que se’n tenen registres, l’any 1965. El pluviòmetre d’aquesta finca de Santo Domingo, a Sant Lluís, ha recollit 40 litres en només dos dies. Unes precipitacions que han estat molt ben rebudes al sector agrari.
Tot i que aquest reg natural ha estat molt adequat per al camp, fa prop d’un mes que no se n’ha pogut llaurar la terra a causa de la seva abundància. És necessari que passin més de 10 dies sense ploure per poder tornar a sembrar.
Sigui com sigui, encara que no s’ha pogut sembrar durant les darreres setmanes, no hi falta producció de temporada, amb varietats locals i certificació ecològica.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores