AlainGarcía abandonarà avui la UD Eivissa. El club blau no farà cap incorporació de darrera hora abans del tancament del mercat, però ha de sortir un futbolista perquè falta una fitxa i l’elegit és AlainGarcía. El lateral dret, que va ser titular i va cometre un penal a la primera jornada a Còrdova, abandonarà el club i ho farà probablement amb la carta de llibertat, perquè el club no ha trobat un destí on partir cedit. Hem estat amb el director de futbol de la UD, que està molt satisfet de la plantilla, que s’ha format a Can Misses per cercar la tornada a Segona.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa