Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La llum, l'arquitectura i el caràcter illenc el varen captivar. La 'vida de barri', com l'anomena ell, és l'essència del seu treball
‘Eivissa, imatges recobrades’ d’Alain Keralenn és la proposta de Sa Nostra Sala per aquest mes de juliol. Una mostra fotogràfica que recull l’essència de la vida quotidiana de Dalt Vila a finals dels anys 60, captada per la càmera d’aquest diplomàtic francès aficionat a la fotografia. S’inspiren en l’anomenat ‘realisme poètic’, amb gran noms com Robert Doisneau o Henri Cartier-Bresson.
La relació de Keralenn amb Eivissa va començar l’estiu de 1966. Arribava de París per les vacances, tenia 16 anys i una càmera de fotografiar. La llum, l’arquitectura i el caràcter illenc el varen captivar. La ‘vida de barri’, com l’anomena ell, és l’essència del seu treball.
‘Eivissa, imatges recobrades’ es pot visitar fins dia 28 de juliol a Sa Nostra Sala de Vila.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat