Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

La llum, l'arquitectura i el caràcter illenc el varen captivar. La 'vida de barri', com l'anomena ell, és l'essència del seu treball
‘Eivissa, imatges recobrades’ d’Alain Keralenn és la proposta de Sa Nostra Sala per aquest mes de juliol. Una mostra fotogràfica que recull l’essència de la vida quotidiana de Dalt Vila a finals dels anys 60, captada per la càmera d’aquest diplomàtic francès aficionat a la fotografia. S’inspiren en l’anomenat ‘realisme poètic’, amb gran noms com Robert Doisneau o Henri Cartier-Bresson.
La relació de Keralenn amb Eivissa va començar l’estiu de 1966. Arribava de París per les vacances, tenia 16 anys i una càmera de fotografiar. La llum, l’arquitectura i el caràcter illenc el varen captivar. La ‘vida de barri’, com l’anomena ell, és l’essència del seu treball.
‘Eivissa, imatges recobrades’ es pot visitar fins dia 28 de juliol a Sa Nostra Sala de Vila.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo