L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
L'espai és intransitable, ple de clots, perquè fa dos anys que no rep manteniment
És com conduir per un tram del París-Dakar. L’entrada al pàrquing és plena de forats i els conductors amb prou feines tenen espai per accedir-hi sense danyar els vehicles. Hi ha capacitat per a 200 cotxes, però ja hi ha turistes que diuen que deixaran el vehicle a un altre lloc. A més, la imatge que s’enduen no és la més idònia.
El terreny és propietat privada i de Costes. Enguany l’Ajuntament d’Alaior té permís per adequar-lo, després de dos anys sense fer-hi res. En plena temporada turística més de 2 mil banyistes venen a aquesta platja cada dia. Una de les més visitades de l’illa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis