Organitzat per la Federació de Cooperatives de les Illes Balears, la de San Crispín n'ha estat l'amfitriona
El convent de Sant Diego d’Alaior ha acollit la celebració del Dia del Cooperativisme. Organitzat per la Federació de Cooperatives de les Illes Balears, la de San Crispín n’ha estat l’amfitriona.
Nasqué l’any 1953 impulsada pel gremi de sabaters per fer front a la inflació i l’especulació dels preus de postguerra en l’alimentació. Ara, 70 anys després, compta amb 3.600 socis i és la cooperativa de consum més gran de l’arxipèlag.
A més de la botiga en línia, avui dia compta amb tres establiments: dos a Alaior i un as Migjorn Gran.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals