Avisa que no s'ha fet cap nova actuació per evitar que es reprodueixin les inundacions
L’Ajuntament d’Alaior reclama amb urgència a la Conselleria de Medi Ambient que faci net els torrents del municipi per evitar que es reprodueixin els episodis d’inundacions dels dos darrers anys. Sobretot, els viscuts a la zona des Plans. El consistori recorda que la darrera actuació es va fer l’hivern passat i que aquest estiu no se n’hi ha feta cap. Asseguren que no tenen cap constància que s’hagi previst cap acció per abans que comenci la temporada de pluges. Consideren que és imprescindible intervenir-hi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda