Logo IB3N
X

Alaior es torna a omplir de disfresses i alegria després d’un any sense carnaval

La cercavila ha començat amb la recollida d'en Bernat Figuerola i ha acabat amb un espectacle d'animació infantil

24/02/2022

Alaior es torna a omplir de disfresses i alegria després d’un any sense carnaval

289

Després d’un any sense carnaval, els carrers d’Alaior s’han tornat a omplir de festa i alegria, aquest dijous capvespre, amb disfresses i una cercavila per tot el municipi. La festa ha començat a les sis del capvespre, amb la recollida d’en Bernat Figuerola de l’Ajuntament. Han fet un recorregut pels principals carrers del municipi a ritme tambors i trompetes, a càrrec de la Banda de Cornetes i Tambors d’Alaior. Grans i petits han gaudit d’aquesta tan esperada festa, que ha acabat al poliesportiu on s’ha fet un espectacle d’animació infantil.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella