Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'Ajuntament ja pensa en la fase tres i ha demanat modificacions del Pla Territorial Insular al Consell, perquè l'anterior retallava la capacitat de creixement del municipi
Maderesa és una de les empreses que vol construir a la fase 2 del polígon d’Alaior. Subministren materials de fusteria i tenen un projecte per crear magatzems nous perquè necessiten més espai.
Però la fase 2 del polígon encara no té l’electricitat esperada des de fa anys. La instal·lació de la xarxa fins a la subestació des Mercadal ja està feta a través del Camí d’en Kane, però ara l’Ajuntament d’Alaior està pendent d’Endesa. La distribuïdora assegura que estan fent les darreres proves i revisions de les instal·lacions elèctriques construïdes. Mentrestant, ja s’està aixecant alguna nau.
Endesa també haurà de signar diversos documents i passar per la Direcció General d’Energia del Govern. Podria quedar tot connectat la primera meitat del 2025.
Mentrestant, l’ajuntament ja pensa en la fase tres del polígon industrial i ha demanat modificacions del Pla Territorial Insular al Consell de Menorca, perquè l’anterior retallava la capacitat de creixement del municipi.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora