Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

L'Ajuntament ja pensa en la fase tres i ha demanat modificacions del Pla Territorial Insular al Consell, perquè l'anterior retallava la capacitat de creixement del municipi
Maderesa és una de les empreses que vol construir a la fase 2 del polígon d’Alaior. Subministren materials de fusteria i tenen un projecte per crear magatzems nous perquè necessiten més espai.
Però la fase 2 del polígon encara no té l’electricitat esperada des de fa anys. La instal·lació de la xarxa fins a la subestació des Mercadal ja està feta a través del Camí d’en Kane, però ara l’Ajuntament d’Alaior està pendent d’Endesa. La distribuïdora assegura que estan fent les darreres proves i revisions de les instal·lacions elèctriques construïdes. Mentrestant, ja s’està aixecant alguna nau.
Endesa també haurà de signar diversos documents i passar per la Direcció General d’Energia del Govern. Podria quedar tot connectat la primera meitat del 2025.
Mentrestant, l’ajuntament ja pensa en la fase tres del polígon industrial i ha demanat modificacions del Pla Territorial Insular al Consell de Menorca, perquè l’anterior retallava la capacitat de creixement del municipi.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"