El menorquí s'ha imposat als representants de les 9 regions europees que havien arribat a la final
Aquest dimecres capvespre el jove xéf menorquí Pau Sintes, guanyador del primer premi del concurs Jove Xef Europeu celebrat a Noruega, ha rebut el reconeixement dels seus conciutadans en una recepció que ha tengut lloc a l’Ajuntament d’Alaior. El menorquí s’ha imposat als representants de les 9 regions europees que havien arribat a la final. Ho ha fet cuinant dues versions, una de tradicional i una altra d’innovadora, d’un plat emblemàtic de l’illa: les albergínies plenes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura