Va ser la gran novetat del programa de Nadal de l'any passat i enguany s'ha optat per fer-la exterior
La gent d’Alaior gaudeix per segon any consecutiu de la pista de gel sintètic, que va ser la gran novetat del programa festiu de l’any passat. Si en aquella ocasió es va instal·lar a l’interior del poliesportiu, enguany s’ha optat per posar-la a l’aire lliure i més integrada amb l’ambient de Nadal del mercat. Hi passen unes 100 persones al dia, una xifra que es duplica en els dies festius.
Aquesta experiència l’han repetit alguns que ja la van viure l’any passat i, per altres, era la primera vegada. El que no hi han faltat han estat les tradicionals caigudes i molts somriures.
La pista de gel romandrà oberta fins al 7 de gener i té un preu de 3 euros per cada mitja hora.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura