X

Alaior i es Migjorn tramiten projectes per incorporar rentapeus d’aigua salada a les seves platges

El sistema dunar de Son Bou en dificulta la implantació a la platja, l'única de Menorca on encara funcionen les dutxes

13/08/2025

Alaior i es Migjorn tramiten projectes per incorporar rentapeus d’aigua salada a les seves platges

10

Les platges de Sant Tomàs i Sant Adeodat podrien ser les primeres de tot Menorca a fer servir rentapeus amb aigua salada. El projecte, amb un pressupost inicial de 88.000 euros, es troba a hores d’ara a la Direcció General de Costes i Litoral del Govern, que espera que sigui informat per l’Administració de Costes de l’Estat.

És la mateixa solució que l’Ajuntament d’Alaior ha decidit implantar a la platja de Cala en Porter, on la dana de fa un any va fer desaparèixer literalment del mapa les dutxes i els rentapeus.

Més complicat serà que els rentapeus d’aigua salada arribin a l’altra platja del municipi, Son Bou, per mor del sistema dunar. Tanmateix, és l’única platja de Menorca on encara és possible fer-los servir.

A Ciutadella, l’Ajuntament ha reforçat aquesta setmana les mesures d’estalvi d’aigua a les platges amb el tancament de les dutxes de Cala en Bosc i Son Xoriguer.

13/08/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT