Sense tenir encara garantit tot el finançament, els promotors del polígon de la Trotxa a Alaior tramiten davant del Consell de Menorca el projecte valorat en 1.600.000 euros, que ha de permetre donar cabuda a altres empreses que es vulguin establir al municipi.
Algunes han hagut de marxar aquests darrers anys a Maó perquè la falta de potència elèctrica les impedia implantar-se a Alaior. Però la recuperació econòmica i les gestions dutes a terme amb el suport de l’Ajuntament ja han permès frenar aquesta fuita d’empreses.
L’empenta definitiva la donarà el projecte d’electrificació, sotmès ara a l’interès general del Consell insular, que és qui ha d’autoritzar l’obra. Després hi faltarà posar els diners. L’Ajuntament n’aporta 800.000 euros, la meitat, i els empresaris una quarta part. Ara només hi manca que el Govern també en doni 400.000 perquè l’ampliació sigui un fet.
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés