Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
El govern insular, que avui ha donat inici a les obres de Ciutadella a Ferreries, recorda que encara no ha pres cap decisió
L’Ajuntament d’Alaior es planteja denunciar judicialment el projecte del Consell de Menorca per l’enllaç de la carretera general amb la urbanització de l’Argentina, si finalment es mantenen els girs a l’esquerra.
Però el govern insular recorda que encara no ha pres cap decisió i que roman pendent de la Comissió de Medi Ambient, davant qui va presentar un estudi d’alternatives. Medi Ambient havia instat el Consell a modificar el projecte, reconduir les obres afectades i dissenyar una opció que aminori el risc d’inundació, ocupi menys territori i prioritzi alternatives a nivell.
D’altra banda, avui s’ha iniciat la reforma del tram entre Ferreries i Ciutadella, el primer que s’executarà. Les obres no afectaran el trànsit aquest estiu, ja que es realitzaran als marges de la carretera. Duraran 16 mesos i costaran 7 milions d’euros.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor