Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Des del Consell proposen al consistori un "exercici de reflexió" i li recorden que la línia és "extremadament" deficitària
L’Ajuntament d’Alaior considera inadmissible que, en ple estiu, la línia d’autobús que connecta el municipi amb el nucli turístic de Cala en Porter, on viuen durant tot l’any unes 1.300 persones, encara no estigui en marxa. Ara mateix tot fa pensar, però, que el consistori haurà d’esperar. El Consell de Menorca assegura que aquesta connexió no es tornarà a iniciar almenys fins a la segona quinzena de juliol.
L’àrea de Mobilitat del Consell al·lega que la línia entre Alaior i Cala en Porter és deficitària i que actualment han de fer un aprofitament adequat dels recursos.
Mentrestant, i per tal de donar servei a les famílies amb menys recursos econòmics, l’ajuntament n’estudia alternatives, com posar un taxi a la seva disposició per traslladar els menors que necessitin classes de repàs o reforç escolar.
Una línia que sí que es reprendrà el pròxim dilluns per tercer any consecutiu és la que enllaça Ciutadella amb la platja de Macarella. Ho farà un mes i sis dies més tard del que ho va fer l’any passat a conseqüència de la Covid.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo