El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Argumenta que s'hi continuen registrant nombrosos accidents i demana que s'hi actuï ja, sense esperar que es reprenguin les obres entre Maó i Alaior
L’accés a Torre-solí Nou des de la carretera general de Menorca fa anys que no registra cap accident mortal, però continua sent un dels punts negres que més ensurts genera en el trànsit. Per aquest motiu, l’Ajuntament d’Alaior demana per unanimitat, que s’hi actuï de forma immediata.
La resposta del Consell de Menorca, que fins ara ho lligava a la futura reforma del tram central de la carretera, queda a l’espera. El que més urgeix ara el Govern insular és reprendre les obres en un altre dels trams més polèmics. Són les millores de la principal via circulatòria de l’illa entre Maó i Alaior, que es troben aturades des del 2015.
El projecte de drenatge es durà a terme segons les recomanacions de la Comissió Balear de Medi Ambient i Recursos Hídrics per evitar els riscos que les inundacions ocasionen i poder d’aquesta manera, reprendre les obres amb normalitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles