50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Argumenta que s'hi continuen registrant nombrosos accidents i demana que s'hi actuï ja, sense esperar que es reprenguin les obres entre Maó i Alaior
L’accés a Torre-solí Nou des de la carretera general de Menorca fa anys que no registra cap accident mortal, però continua sent un dels punts negres que més ensurts genera en el trànsit. Per aquest motiu, l’Ajuntament d’Alaior demana per unanimitat, que s’hi actuï de forma immediata.
La resposta del Consell de Menorca, que fins ara ho lligava a la futura reforma del tram central de la carretera, queda a l’espera. El que més urgeix ara el Govern insular és reprendre les obres en un altre dels trams més polèmics. Són les millores de la principal via circulatòria de l’illa entre Maó i Alaior, que es troben aturades des del 2015.
El projecte de drenatge es durà a terme segons les recomanacions de la Comissió Balear de Medi Ambient i Recursos Hídrics per evitar els riscos que les inundacions ocasionen i poder d’aquesta manera, reprendre les obres amb normalitat.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte