Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La banda mallorquina de pop s'estrena amb cançons produïdes per Dominic Massó i mesclades per Joan Miquel Oliver
La banda mallorquina Alanaire treu un EP de 3 cançons amb títol homònim per a presentar-se al públic.
Alanaire va néixer un dia de pluja a un apartament de Londres l’any 2019 i s’ha congriat durant el 2020.
Els germans Pau Enric i Laura Serra, integrants d’altres formacions en el passat, impulsen el projecte més íntim, personal i amb lletres en català. Completen la formació pop Eirin Lewis i Joan Pérez.
“Carta” és el primer senzill, amb videoclip dirigit pel fotògraf Natxo Bassols. De fet, Alanaire ha comptat amb altres col·laboradors de luxe. El treball s’ha gravat a l’estudi de Dominic Massó de The Prussians i les mescles les ha fetes Joan Miquel Oliver, tot un referent per a la banda.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles