Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La ciutadania regional és condició prèvia per a la possessió de la terra, i està reservada exclusivament a les persones que hi resideixen permanentment
Les Aland són un arxipèlag d’illes de Finlàndia que tenen limitada la venda d’habitatges per a no residents. La ciutadania regional és condició prèvia per a la possessió de la terra, i està reservada exclusivament a les persones que hi resideixen permanentment.
Es necessiten al manco cinc anys de residència per aconseguir la ciutadania, que permet, a més de la possibilitat d’adquirir terres, la transacció de negocis, i el dret a vot.
És l’exemple al qual apel·la MÉS per Mallorca per demostrar que allò que demana a Balears de limitar la compra d’habitatges a les Illes als no residents és possible dins del marc legal de la Unió Europea.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals