La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'habitatge afectat és de l'Ajuntament d'Eivissa, preparat per acollir agents de la Policia Nacional
Incendi anit passada al carrer Bonaire del barri de sa Penya, a Eivissa. A les nou del vespre un taxista va alertar una patrulla de la Policia Local que havia vist un habitatge en flames, segons ha informat l’Ajuntament d’Eivissa.
Els agents hi varen acudir amb extintors i avisaren els bombers. Per accedir a l’habitatge, els agents varen haver de serrar la reixa de la porta principal i intentaren apagar les flames. Els bombers, en arribar, varen continuar amb les tasques d’extinció.
L’incendi va començar en una habitació de la segona planta. Es tracta d’un habitatge que pertany a l’Ajuntament d’Eivissa i que està recentment reformat i llest per allotjar agents de la Policia Nacional. Per sort a dins no hi havia encara ningú. De moment, es desconeixen les causes de l’incendi.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia