Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Alaró ha tret a exposició pública durant un mes el projecte d’adequació de la xarxa d’aigües pluvials en el camí de Son Pol i el complementari dels 4 mil metres quadrats de sòl rústic que expropiarà a 16 veïnats. Fins dijous hi ha hagut una canonada que abocava l’aigua de pluja a una finca privada del final del carrer Solleric.
El contracte firmat entre l’Ajuntament i els propietaris de la parcel·la, assumia 60 euros diaris d’indemnització per tenir ocupada la finca fins que es retiràs. Junts per Alaró denuncia que el document sense fiscalitzar per intervenció ni conforme pel secretari municipal ha de vengut un deute a l’Ajuntament de 8.580 euros per mantenir 143 dies de més la canonada.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes