Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'associació ha decidit lliurar el premi ALAS 2018 a Eva García
Una dona pujada a les xanques ha donat la benvinguda als centenars d’assistents a la gala organitzada per l’associació ALAS amb motiu del Dia Mundial de Lluita contra la Sida. La iniciativa ha servit per a reivindicar i fer visibles les dones portadores del VIH i, també, la feina de totes aquelles que s’han implicat contra la malaltia i l’estigma que l’acompanya encara avui dia.
Per això, l’associació ha decidit lliurar el premi ALAS 2018 a Eva García, pel seu temps, dedicació i estima envers els altres durant els més de 10 anys com a coordinadora de l’entitat.
Entre els assistents, representants institucionals que s’han volgut implicar en la lluita contra el VIH a una gala, que ha tingut una vessant marcadament humorística.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €