Les expertes Alba Padró i Maria Berruezo han oferit una conferència sobre lactància materna a l'Hospital Sant Joan de Déu de Palma
Desmuntar els nombrosos mites que hi ha sobre la lactància materna i reivindicar-ne els beneficis. És l’objectiu de la conferència sobre lactància que han oferit aquest dilluns horabaixa les expertes Alba Padró i Maria Berruezo a l’Hospital Sant Joan de Déu de Palma.
Una trobada en què també s’ha presentat l’aplicació mòbil LACTAPP, que ofereix la resolució de dubtes sobre lactància de manera personalitzada. A hores d’ara cada setmana resol 30.000 consultes cada setmana.
Tot i que els terminis els marquen les mares i els nadons, oficialment es recomana que es doni llet materna als infants durant 6 mesos de manera exclusiva i que fins als dos anys es compagini amb aliments complementaris.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys