La binissalemera arriba a la cita després d'una temporada en què ha guanyat la lliga amb el València, però en què el genoll li ha tornat a donar problemes
Penjar-se l’or per tercera vegada a un eurobasket és l’objectiu d’Alba Torrens. Una competició que s’inicia d’aquí a una setmana, a Tel-Aviv, contra Letònia. La binissalemera vol tancar la temporada amb un nou títol, després d’aixecar la Lliga amb el València Basket.
Torrens ja té damunt la taula una oferta de renovació amb el conjunt valencià, però la mallorquina ajorna la decisió a després de l’eurobasket. Fa feina de valent amb el també mallorquí Óscar Delgado, fisioterapeuta de confiança. De moment, les lesions, la respecten. Prop dels 34 anys i amb 189 internacionalitats, la paraula retirada comença a rondar la capitana. Però és parlar dels Jocs de París i se li il·lumina la mirada.
Un Eurobasket que les de Miguel Méndez afronten, de moment, amb ple de victòries i amb ganes de tornar a fer història.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria