Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
La mallorquina ha estat 6 mesos allunyada de les pistes per una lesió al genoll
El 2019 ha estat una any agredolç per a Alba Torrens. D’una banda, ha guanyat la seva cinquena Eurolliga, però la lesió que va patir al genoll la va deixar fora de les pistes durant 6 mesos. Aquest contratemps li va impedir disputar l’Eurobasket que va guanyar la Selecció de Lucas Mondelo.
El repte per al 2020 és estar als Jocs Olímpics de Tòquio. Però primer toca passar el preolímpic del mes de febrer. La binissalamera vol arribar a la cita preolímpica.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts