Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
El PP denuncia el suposat frau electoral de Nicolás Maduro i la connivència del president Pedro Sánchez amb el règim veneçolà
 
                             
                            El ministre d’Afers Exteriors, Unió Europea i Cooperació, José Manuel Albares, ha defensat dimarts el paper de diàleg i mediació de l’expresident José Luis Rodríguez Zapatero a Veneçuela. Això quan des del Partit Popular han acusat Zapatero i el president Pedro Sánchez de connivència amb el règim de Nicolás Maduro davant el suposat frau electoral al país caribeny.
El ministre d’Afers Exteriors, Unió Europea i Cooperació, José Manuel Albares, ha defensat el paper que juga en “diàlegs i mediacions” l’expresident José Luis Rodríguez Zapatero a Veneçuela. Això a la compareixença del ministre al Senat, per valorar el procés electoral de finals de juliol al país caribeny.
Albares ha assegurat que Zapatero “a Veneçuela fa una tasca que el govern valora i aprecia, i l’aprecia també i la valora l’oposició, em consta”. Això perquè, segons Albares, l’expresident espanyol “ha participat en molts diàlegs, en moltes mediacions i en molts alliberaments de presos polítics“.
Morts i detinguts
Des del Partit Popular, parlen de suposat frau electoral de Nicolás Maduro. I han acusat el president del Govern central, Pedro Sánchez, i l’expresident Zapatero de mostrar connivència amb el règim veneçolà i la repressió de les protestes, que ja han causat 24 morts i més de 2.200 detinguts.
La portaveu del grup parlamentari popular en el Senat, Alicia García, ha criticat “el silenci còmplice del govern, l’aplaudiment rotund dels seus socis, i el nefast paper o paperot de Zapatero com a col·laborador del règim des de fa anys”. Segons García, això posa en qüestió “fals compromís del govern amb la democràcia i els drets humans que avui proclama”.
Albares ha demanat al Partit Popular més responsabilitat i que cessi el soroll i els rumors falsos sobre Veneçuela.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial
