Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
El ministre d'Aferts Exteriors espanyol es reuneix amb el vicepresident de la Comissió Europea i responsable de la política comercial de la Unió
177
La crisi diplomàtica entre Espanya i Algèria ha obligat el ministre d’Afers Exteriors espanyol, José Manuel Albares, a viatjar aquest divendres mateix a Brussel·les per reunir-se amb el vicepresident de la Comissió Europea, responsable de la política comercial de la Unió. Albares ha hagut de suspendre el viatge que tenia previst als Estats Units per assistir a la cimera de les Amèriques.
La trobada ha de servir per analitzar les conseqüències de la decisió d’Algèria de congelar el comerç exterior amb Espanya i de suspendre el Tractat d’Amistat entre els dos països.
La Comissió Europea va assenyalar aquest dijous que ho veia “extremadament preocupant”, i va instar el país algerià a fer marxa enrere.
El Govern espanyol estudia l’abast de la suspensió del Tractat d’Amistat amb Argèlia
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística