Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Acaba de publicar el seu segon monogràfic, treballa en un migmetratge amb Joan Miquel Oliver i prepara una exposició individual per a l'any que ve a Itàlia
El taller d’Albert Pinya amaga un univers oníric de creació. Tot just acaba de públicar el seu segon monogràfic, Muladar. Una radiografia dels seus darrers projectes, que reflecteix una etapa d’incertesa, en què l’art de Pinya s’ha mogut per territoris que li eren desconeguts.
Les seves darreres creacions han estat clarament marcades pels temps que corren. Aquestes obres, que ens ha mostrat en primícia, s’exposaran l’any que ve a Milà, juntament amb aquestes ceràmiques que ha fet en col·laboració amb Joan Pere Català Roig.
Sense pressa però sense pausa, Albert Pinya prepara un migmetratge basat en el darrer treball de Joan Miquel Oliver, “Les aventures de la nota La”. Un dels projectes més ambiciosos que té, i que evidencía que Pinya, no posa límits a la seva creativitat.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció