El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'exjugador del Mallorca torna com a tècnic del Celje eslovè. El seu equip fa una estada de pretemporada a l'illa
Albert Riera dirigeix l'entrenament del Celje a Son Bibiloni
505Albert Riera torna a gaudir de Son Bibiloni. El tècnic mallorquí del Celje eslovè ha triat l’illa per preparar la segona meitat d’una temporada on és líder de la Lliga, amb 12 punts d’avantatge i està viu a la Conference League.
Riera va partir de ben jove a l’estranger i com a entrenador, les cinc experiències viscudes fins ara són fora d’Espanya. Ara, la bona feina feta amb el Celje l’ha duit que la Federació es plantegi que Riera combini la seva feina al club amb la de seleccionador nacional.
El mallorquí fa tres setmanes que ha renovat. Si no hi ha res de nou, continuarà vinculat al seu club fins al 2028. Mentrestant, continua creixent com a entrenador i intenta deixar el seu segell al futbol eslovè.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits