Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
García Albiol ha acusat Quim Torra de ser un perill per a la convivència i ha demanat a Pedro Sánchez que apliqui mesures per tornar la normalitat Constitucional
Ciutadans, ambAlbert Rivera i Inés Arrimadas al capdavant, ha mostrat aquest matí el seu rebuig a les celebracions institucionals de la Diada en un acte paral·lel a l’ofrena al monument de Rafael Casanova. El lema era: “L’amor és més fort que l’odi”, i hi han participat diputats al Parlament i regidors a l’Ajuntament de la capital catalana.
Abans d’aquest acte, Rivera ha afirmat en un tuit que”els nacionalistes han segrestat” l’11-Sper convertir-lo en una”jornada d’odi a Espanya”.
En l’acte del matí, el president de la formació taronja ha carregat contra l’actuació de Pedro Sánchez en relació amb Catalunya. Rivera ha advertit Sánchez queTorra “no és un aliat sinó un rival polític”, i que no el busqui com a soci. “Els aliats som els que, des de la discrepància política, compartim valors democràtics”, ha assegurat el líder de Cs.
El Partit Popular de Catalunya tampoc ha assistit a l’ofrena al monument de Rafael Casanova. El president de la formació a Catalunya ha acusat Quim Torra de ser un perill per a la convivència i ha demanat a Pedro Sánchez que apliqui mesures per tornar la normalitat Constitucional a Catalunya.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació