Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El líder de Ciutadans aspira a "liderar una oposició ferma per a controlar i vigilar el Govern que formin PSOE i Podem"
El líder de Ciutadans, Albert Rivera, ha ofert al president del govern espanyol en funcions, Pedro Sánchez, els senadors del seu partit, així com els 57 escons en el Congrés, perquè posi en marxa l’article 155 de la Constitució a Catalunya.
Així ho ha apuntat Rivera en roda de premsa en La Moncloa després de la seva reunió amb Sánchez, que ha durat menys d’una hora, i en la qual també ha transmès al cap de l’executiu espanyol la seva voluntat de “liderar una oposició ferma per a controlar i vigilar el Govern que formin PSOE i Podem”, però que sigui al mateix temps lleial amb l’Estat.
Una oposició que “aspiri a ser Govern” i que actuï “sense motxilles, sense corrupció i lliure”, ha dit Rivera en aquesta compareixença, celebrada en la denominada ‘sala brífing’, una estada més petita que la sala de premsa del Consell de Ministres en la qual ahir dilluns va comparèixer Pablo Casado, que es reserva per al líder de l’oposició i mandataris estrangers.
Per la seva banda, des del PP inisteixen que són l’única formació capaç de fer una oposició ferma. Les responsables de la campanya del PP per a les municipals, autonòmiques i europees han recordat a Rivera que no tenen suficients senadors per poder aplicar el 155.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca