El menorquí reconeix que esperava una millor posició a Madison, però està satisfet en línies generals
Un dels noms del cap de setmana és Albert Torres. El ciclista menorquí ha arribat aquest dilluns dematí a Eivissa. Allà ha estat rebut per la seva dona i el seu fill després d’aconseguir la medalla de plata a la prova de puntuació al Campionat d’Europa. Torres també ha fet setè a Scratch i sisè a Madison fent parella amb Sebastià Mora. El menorquí fa un balanç positiu de la seva participació.
“Estic satisfet per haver tornat a estar a una competició internacional i obtenir una nova medalla, que mai és fàcil”, destaca Albert Torres res més arribar a l’illa als micròfons d’IB3 Televisió.
A més, el menorquí reconeix que la medalla “em dona molta confiança per continuar treballant en aquesta línia i pensar a compaginar la pista amb la carretera. Estar a l’equip Movistar per mi és un orgull i una oportunitat molt bona”.
A l’hora de fer un balanç sobre la part esportiva, Albert Torres destaca que “en aquesta edició del Campionat d’Europa hem sumat bastants de punts. La posició de la Madison no ha estat el resultat que desitjàvem, volíem lluitar per les medalles, però no va ser possible, però encara queden moltes competicions“.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto