La Policia Nacional de Maó deté un home per presumptes agressions sexuals a una familiar menor
La víctima ho va explicar a personal del seu centre escolar i les hauria patit des de fa vuit anys
El contracte no té cap clàusula de sortida en cas de rebre una oferta de superior categoria
Acord total entre l’Hestia Menorca i Alberto Corbacho perquè el jugador de Palma renovi per una temporada amb l’equip de Bintalfa. És la primera de l’equip menorquí per a la propera temporada.
L’Hestia s’assegura mantenir una de les seves estrelles i ferma així el tirador més efectiu del bàsquet nacional de la darrera dècada. Això sí, al contrari que l’estiu passat, al contracte no hi figura cap clàusula de sortida en cas de rebre una oferta de superior categoria.
Ara mateix els únics jugadors amb contracte en vigor són Corbacho i Urko Otegui. A més l’Hestia ja ha fet oferta de renovació a Pitu Jiménez, Xavi Hernández, Adri Méndez i Raül Timoner.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima ho va explicar a personal del seu centre escolar i les hauria patit des de fa vuit anys
La forta explosió a Can Cantó a Eivissa va ocórrer dimarts horabaixa
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola