El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

El contracte no té cap clàusula de sortida en cas de rebre una oferta de superior categoria
Acord total entre l’Hestia Menorca i Alberto Corbacho perquè el jugador de Palma renovi per una temporada amb l’equip de Bintalfa. És la primera de l’equip menorquí per a la propera temporada.
L’Hestia s’assegura mantenir una de les seves estrelles i ferma així el tirador més efectiu del bàsquet nacional de la darrera dècada. Això sí, al contrari que l’estiu passat, al contracte no hi figura cap clàusula de sortida en cas de rebre una oferta de superior categoria.
Ara mateix els únics jugadors amb contracte en vigor són Corbacho i Urko Otegui. A més l’Hestia ja ha fet oferta de renovació a Pitu Jiménez, Xavi Hernández, Adri Méndez i Raül Timoner.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies