Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
El nou jugador de la UD Eivissa debutarà dissabte a Can Misses amb la resta de fitxatges del mercat d'estiu
298
Alberto Escassi és un dels jugadors amb més experiència al futbol professional que s’ha incorporat aquest mercat d’estiu a la UD Eivissa. Després de sumar la victòria a Còrdoba a la primera jornada de la temporada, Escassi ha analitzat als micròfons d’Esports 3 els nous reptes del projecte eivissenc.
“Començar la lliga amb una victòria a domicili contra un equip complicat ha reforçat la moral i la confiança de l’equip per afrontar la temporada. Som més de 20 jugadors nous a la plantilla i era difícil adaptar-nos tots en un període tan curt de temps, però ha sortit molt bé”, ha explicat el jugador.
Després del descens de categoria que va viure amb el Màlaga, Escassi vol tenir prudència amb els objectius marcats tot i la qualitat de la plantilla: “Segurament per la situació que vaig viure la temporada passada, vull tenir els peus a terra, perquè la temporada acaba de començar, però l’objectiu del club és ambiciós”.
Aquest dissabte, la UD Eivissa debuta a Can Misses amb el primer derbi balear de la temporada. Els de Romo reben l’Atlètic Balears a les 21.30 h del vespre.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya