Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Els beneficis econòmics de la seva projecció aniran destinats a organitzacions d'ajuda al camp de refugiats
El camp de refugiats Rohingya a Bangla Desh serà l’escenari del pròxim documental d’Alberto Martos. Abans ja havia estat a l’Índia o el Nepal per fer altres treballs. I ara acaba d’arribar d’Asia, i ja prepara ‘Viure sense País’.
Just ara es compleix el segon aniversari de la sagnant ofensiva de l’exèrcit de Myanmar sobre el poble Rohingya, on moriren més de 10.000 persones. Al camp de refugiats on viu més d’un milió per l’èxode de 2017, on Martos i la seva companya de rodatge Luna Alcántara varen passar set dies, varen rebre un fort impacte. El novembre de 2018, Alberto Martos ja va estar a Myanmar gravant imatges, i ja tenia al cap viatjar a Bangla Desh per afegir testimonis de les matances de fa dos anys.
Viure sense País, el documental d’Alberto Martos i Luna Alcántara, que durarà poc més d’una hora podria estar finalitzat en dos mesos. Els beneficis econòmics de la seva projecció aniran destinats a organitzacions d’ajuda al camp de refugiats amb els quals han col·laborat per al documental.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat