El diputat i secretari d’Organització de Podem, Alberto Rodríguez, ha negat haver agredit un policia en una manifestació celebrada l’any 2014 a Tenerife. Rodríguez ha comparegut al Tribunal Suprem com a investigat per un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat. La Fiscalia demana per a ell una pena d’un any de presó i multa.
Un jutjat de La Laguna, a Tenerife, va obrir judici oral per aquest cas, però en ser elegit diputat, el Suprem va esdevenir en l’òrgan competent per a investigar-lo, atès el seu aforament.
Rodríguez ha afirmat que aquest judici “és un intent més de criminalitzar la protesta”.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros