Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
L'equip només suma 1 punt de 12 possibles i és coer del grup 2 de Primera Federació
Alberto Villapalos fa autocrítica. La derrota contra el Sanluqueño va deixar molt tocat l’equip. El madrileny assegura que no es tornarà a repetir.
El pivot també ha parlat de la situació de Tato. El jugador balearico espera que l’entrenador mallorquí continuï al capdavant de la nau balearica.
L’equip només suma 1 punt de 12 possibles i és coer del grup. Així i tot, Viallapalos demana paciència. L’Atlètic Balears rep diumenge el colíder, el Ceuta, a l’Estadi Balear.
El partit és de pinyol vermell, però Alberto Villapalos està convençut que, amb el suport de l’afició, sumaran de tres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE