La previsió és que siguin traslladats al port d'Eivissa i allà se'n farà càrrec la Policia Nacional
Una pastera amb entre 12 i 14 migrants ha estat localitzada aquest dilluns a unes vuit milles al suroest del Cap de Barbaria, a Formentera, segons ha confirmat Delegació del Govern a les Illes Balears.
Cap a les 13.00 hores d’aquest dilluns, s’ha rebut un avís del 112 assegurant que un pesquer havia albirat una nau tipus pastera al suroest de l’illa.
Segons ha explicat Delegació del Govern, de manera immediata ha estat mobilitzat Salvament Marítim i la Guàrdia Civil.
L’embarcació Guardamar Caliope de Salvament Marítim, amb base a Sant Antoni, i el Servei Marítim de la Guàrdia Civil han salpat cap a la zona per auxiliar els ocupants de la pastera.
La previsió és que siguin traslladats al port d’Eivissa i allà se’n farà càrrec la Policia Nacional.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici