Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La previsió és que siguin traslladats al port d'Eivissa i allà se'n farà càrrec la Policia Nacional
91
Una pastera amb entre 12 i 14 migrants ha estat localitzada aquest dilluns a unes vuit milles al suroest del Cap de Barbaria, a Formentera, segons ha confirmat Delegació del Govern a les Illes Balears.
Cap a les 13.00 hores d’aquest dilluns, s’ha rebut un avís del 112 assegurant que un pesquer havia albirat una nau tipus pastera al suroest de l’illa.
Segons ha explicat Delegació del Govern, de manera immediata ha estat mobilitzat Salvament Marítim i la Guàrdia Civil.
L’embarcació Guardamar Caliope de Salvament Marítim, amb base a Sant Antoni, i el Servei Marítim de la Guàrdia Civil han salpat cap a la zona per auxiliar els ocupants de la pastera.
La previsió és que siguin traslladats al port d’Eivissa i allà se’n farà càrrec la Policia Nacional.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora