Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
30 anys després de la seva declaració, el parc comptarà amb un Pla d'ordenació dels recursos naturals
El parc natural de s’Albufera de Mallorca té 1.600 hectàrees i es pretén ampliar-lo fins a les 2.000. Hi volen incorporar 9 zones més, com la zona humida del Murterar i la de Son Bosc, on fa uns anys s’hi volia construir un camp de golf.
El conseller de Medi Ambient, Vicenç vidal, ha volgut tranquil·litzar els agricultors de la perifèria de s’Albufera i ha dit que no hi haurà cap tipus d’obstacle en les mesures de protecció.
Asaja rebutja aquesta ampliació i adverteix que més de la meitat d’hectàrees corresponen a cultius típics de marjal de Muro i sa Pobla, amb més de 2.000 petites parcel·les afectades. Asseguren que no té cap sentit ampliar si abans no se solucionen solventen els problemes que té el parc.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit