Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
L'oposició critica que Sa Unió els demani suport per a una possible moció de censura quan "el problema que tenen és personal i no de la governabilitat del Consell"
Sa Unió ha deixat la pilota sobre la teulada de l’oposició per trobar una solució a la crisi de govern. Plantejaven dues opcions: que arribin a un pacte de governabilitat amb Llorenç Córdoba o que pactin amb ells una moció de censura al president. Tant GxF com el PSOE es neguen a fer efectiu l’ultimàtum que els ha donat Sa Unió. Consideren que no han de ser ells els qui solucionin la crisi de govern que s’ha originat dins la coalició. Afirmen que els vuit consellers i el president voten plegats i que, per tant, el problema que tenen és “personal”. La portaveu de Gent per Formentera, Alejandra Ferrer, va més enllà i planteja que o bé dimitesqui en bloc el Govern i “deixin passar altres” o directament demana unes noves eleccions.
El president, Llorenç Córdoba, es reafirma que es mantindrà al càrrec i obre la porta a continuar treballant amb els consellers de Sa Unió. Per la seva part, José Manuel Alcaraz, destituït per Córdoba, manté el que ja van anunciar en roda de premsa: la necessitat que Córdoba dimiteixi, i no veu factible unes eleccions anticipades, ja que, segons diu, no és una solució a curt termini.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància