Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La derrota divendres del noruec Casper Ruud als quarts de final del torneig de Seül ha permés Rafel Nadal recuperar posicions
113
La derrota divendres del noruec Casper Ruud als quarts de final del torneig de Seül ha permés el mallorquí Rafel Nadal recuperar posicions i situar-se com el segon jugador per punts de l’Associació de Professionals del Tennis. Nadal no juga d’ençà de la seva derrota contra Frances Tiafoe al US Open. El manacorí és segon, just per darrera del murcià Carlos Alcaraz que ocupa el primer lloc des del seu triomf a l’Obert dels Estats Units. Mai fins ara hi havia hagut dos tenistes espanyols ocupant el primer i segon lloc d’aquesta classificació.
Des del 2000
El fet que el primer i el segon lloc del rànquing ATP estigui ocupat per dos jugadors del mateix país no succeïa des de l’any 2000, fa 22 anys. En aquella ocasió, Pete Sampras i André Agassi ocuparen les dues primeres posicions de la classificació.
Al rànquing, el mallorquí Jaume Munar ocupa la posició 58. Aquesta setmana el santanyiner disputa el torneig de Tokyo.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros