El pròxim 13 de setembre es donarà a conèixer quin film representarà Espanya als premis de l'Acadèmia de Hollywood
173
“Alcarrás”, segon llargmetratge de la cineasta catalana Carla Simón, guanyadora de l’Os de Berlín en el festival d’enguany; “Cinco lobitos”, òpera prima d’Alauda Ruiz de Azúa, i “As bestas”, de Rodrigo Sorogoyen, comencen avui la carrera per a arribar a representar Espanya en la 95a edició dels Oscar.
D’entre aquestes tres pel·lícules, que han estat anunciades a la seu de l’Acadèmia espanyola de cinema per l’actriu María Pedraza, en presència del president Fernando Méndez Leite, sortirà el nom de la qual iniciarà el recorregut cap a l’Oscar a la millor pel·lícula internacional del 2023, i que es donarà a conèixer el pròxim 13 de setembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre