El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Es desconeixen els motius del sinistre
Aquest dissabte, s’ha recollit una grua que va caure, aquest divendres capvespre, damunt un edifici, tot danyant-ne la bastida. Va ser a Platja d’en Bossa, a l’avinguda de Pere Matutes.
Per motius que cal esclarir, la grua, de devers 50 metres d’alçària, va començar a trontollar, segons els testimonis, fins a cedir i topar damunt una estructura en construcció. No hi ha ferits, ja que dita grua no va caure en sentit contrari; és a dir, damunt el carrer, una via molt concorreguda.
La Policia Local de Vila va acordonar la zona. S’espera que aquest mateix dissabte l’operació de recollida estigui finalitzada.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle