Les educadores infantils subcontractades de Palma reclamen un salari digne
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat

L'any passat es van atendre 480 usuaris, la qual cosa suposa un 10% més que l'any anterior
A la Unitat de Conductes Addictives de Menorca expliquen que el consum principal que atenen és el d’alcohol i, molt a prop, la cocaïna. L’any passat es van atendre 480 usuaris, la qual cosa suposa un 10% més que l’any anterior.
També estan molt enfocats a detectar addiccions de joves. Si s’atén d’una manera precoç, s’evita que el consum creixi i es consolidi. També han detectat a l’illa l’aparició de la cocaïna rosa.
El psiquiatre s’ha de desplaçar una vegada per setmana des de Palma per passar consulta a les unitats de Maó i de Ciutadella.
Consideren que és important fer polítiques per reduir l’oferta d’aquest tipus de substàncies i que qui en consumeix sàpiga que existeixen aquests recursos a l’illa on trobarà ajuda.
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys
Científiques de l'Idisba visiten el CEIP Aina Moll el Dia de la Dona i la Ciència