Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
L'any passat es van atendre 480 usuaris, la qual cosa suposa un 10% més que l'any anterior
A la Unitat de Conductes Addictives de Menorca expliquen que el consum principal que atenen és el d’alcohol i, molt a prop, la cocaïna. L’any passat es van atendre 480 usuaris, la qual cosa suposa un 10% més que l’any anterior.
També estan molt enfocats a detectar addiccions de joves. Si s’atén d’una manera precoç, s’evita que el consum creixi i es consolidi. També han detectat a l’illa l’aparició de la cocaïna rosa.
El psiquiatre s’ha de desplaçar una vegada per setmana des de Palma per passar consulta a les unitats de Maó i de Ciutadella.
Consideren que és important fer polítiques per reduir l’oferta d’aquest tipus de substàncies i que qui en consumeix sàpiga que existeixen aquests recursos a l’illa on trobarà ajuda.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural